lördag 29 december 2012

Hur ska jag...

...göra för att komma ihåg vilka teman som jag ska leta efter?
...göra för att inte bli av med temalistan när jag som mest behöver den?
...kunna skriva ner eventuella idéer till olika teman?
...kunna skriva ner vilken bild jag tänkte till vilket tema?

Jag har funderat på det fram och tillbaka hur jag ska göra...
I vanliga fall brukar jag skriva en lista och ta foto på den men då är det ju svårt att redigera i den...
Efter att varit inne på sidan på nätet som håller i den här fotoutmaningen så verkar det vara som en del använder Evernote så det har jag laddat ner på mobilen och på datorn.
Det programmet synkar mobilen och datorn och det låter som om det skulle kunna passa mig.
Så nu ska jag testa det om det är något för mig.
HÄR kan du läsa mer om hur det funkar.

GOTT NYTT ÅR!
Vi ses snart med alla fina foton!

Nyårskramar Kakan

2 kommentarer:

  1. Lägger till dig i min blogglista nu...
    ha en god fortsättning på det nya året.

    Hus 2013 kommer jag inte igång med förrän tidigast 7 januari då jag är åter i Stockholm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du lägger till mig i din blogglista...
      Jag har lagt till dig i min blogglista...
      Tack för titten!
      Ha det bra!
      Godfortsättningskram Kakan

      Radera

Tack för att du tittar in till mig!

Det är alltid kul att se att du varit här
så det är kul om du lämnar en kommentar här!

Har du lämnat en kommentar som är borttagen så har det skett ett misstag att jag råkat trycka bort dem men jag håller på att lägga tillbaka dem igen..

Ha det bra!
Kram Kakan